لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

خواص آجیل برای درمان و پیشگیری از سرطان

آجیل سرشار از اسیدهای چرب ، ویتامین های مختلف ، فیبر ، آنتی اکسیدان ، پروتئین و سایر مواد مغذی است. مطالعات مختلف حاکی از آن است کهمغزهایی مانند بادام ، گردو و بادام زمینی و میوه های خشک مانند انجیر ، آلو خشک ، خرما و کشمش می توانند در کاهش خطر ابتلا به انواع خاصی از سررطان ها مانند سرطان پستان ، سرطان روده بزرگ و... مفید باشند. متخصصان تغذیه همچنین توصیه می کنند برای کسانی که از سبک زندگی کتوژنیک( برنامه غذایی محبوب و شناخته شده برای لاغری سریع) پیروی می کنند ، آجیلی مانند بادام را به عنوان بخشی از رژیم غذایی، استفاده کنند تا وزن خود را کاهش دهند و از چاقی ، مشکلات قلبی و سرطان دوری کنند. با این حال ، بر اساس مواد معدنی موجود در مغزها و میوه های خشک مختلف و سایر عوامل مانند سبک زندگی ، آلرژی های غذایی ، بیماری و داروهای مداوم ، ممکن است هنوز فرد مجبور باشد برنامه غذایی خود را بهینه کند تا حداکثر مزایا را داشته باشد و ایمن بماند.(جهت خرید آجیل کلیک کنید)
عوامل مختلفی وجود دارد که می تواند در خطر ابتلا به سرطان نقش داشته باشد. عوامل خطر ژنتیکی مانند جهش های خاص ، سن ، رژیم غذایی ، عوامل سبک زندگی مانند الکل ، استعمال دخانیات ، مصرف دخانیات ، چاقی ، کمبود فعالیت بدنی ، سابقه خانوادگی سرطان و عوامل محیطی مانند قرار گرفتن در معرض اشعه از مهمترین عوامل خطر هستند.
در حالی که بسیاری از اینها تحت کنترل ما نیستند ، اما کارهای زیادی وجود دارد که می توانیم برای کاهش خطر سرطان انجام دهیم. اتخاذ یک سبک زندگی سالم ، داشتن یک رژیم غذایی متعادل ، انجام تمرینات منظم و حفظ تناسب اندام از جمله مواردی است که می توانیم برای دور ماندن از سرطان انجام دهیم.

انواع مختلف آجیل


انواع مختلفی از آجیل های خوراکی وجود دارد که سالم و مقوی هستند. برخی از رایج ترین آجیل های خوراکی درختی شامل بادام ، فندق ، گردو ، پسته ، آجیل کاج ، آجیل بادام زمینی ، اسپند ، ماکادمیا و آجیل برزیلی هستند.
شاه بلوط نیز آجیل درختی است ، اما برخلاف دیگر آجیل ها ، این ماده نشاسته ای است. کربوهیدرات ها در مقایسه با بادام و بسیاری از مغزهای درختی دارای کربوهیدرات زیادی هستند.
بادام زمینی که از آن به عنوان مغز زمینی نیز یاد می شود بسیار محبوب است و در گروه آجیل های خوراکی قرار می گیرد. بادام زمینی همچنین مانند بادام ، گردو و سایر مغزهای درختی بسیار مغذی است.(جهت خرید خشکبار کلیک کنید)

کلام آخر:
هدف ما از تهیه ی مقاله فوق، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی خاصیت آجیل برای درمان و پیشگیری از سرطان بود.
امیدواریم که با مطالعه ی این مطلب ، اطلاعات مفیدی را به دست آورده و مورد استقبال شما کاربران گرامی قرار گرفته باشد.
خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه ی مقالات انتشار یافته از وبسایت آجیل خشکبار عابدینی در اختیار ما قرار دهید تا با استفاده از آن ها، خدمات بهتر با کیفیت بالاتر ارائه نمائیم.





 

خرید آجیل

 





 

خرید خشکبار



تعداد نظرات : 0