لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

خواص مصرف گردو برای چاقی صورت(قسمت اول)

یکی از نواحی که افراد دوست دارند چاق شود صورت است. چاق شدن صورت باعث جذابیت بیشتر فرد می شود، بنابراین مصرف موادی که بتواند باعث چاقی صورت شود بسیار اهمیت دارد. خواص گردو بعنوان یکی از انواع آجیل برای چاقی صورت اثبات شده است و بسیاری از افراد به دلیل این خاصیت گردو را مصرف می کنند. مصرف ماده ای که بتواند بدون چاق کردن سایر نواحی صرفا صورت را چاق کند بسیار خوشایند است. در این مقاله ما به دنبال بررسی خواص گردو برای چاقی صورت و دلایل اهمیت آن هستیم.


خواص گردو برای چاقی صورت


گردو از جمله مغز هایی است که حاوی مقادیر قابل توجهی چربی است. البته این نوع چربی کاملا سالم و بدون ضرر است. اسید چرب امگا۳ موجود در گردو باعث رفع بسیاری از مشکلات در افراد می شود. وجود چربی ها در گردو یکی از دلایل خاصیت این مغز برای چاقی صورت است، اما توجه به این نکته نیز بسیار اهمیت دارد که گردو به عنوان ماده ای که باعث کاهش وزن می شود نیز قابل استفاده می باشد.
بنابراین نوع مصرف و میزان مصرف گردو می تواند به نقش آن در چاقی یا لاغری کمک کند. در هر صورت گردو به عنوان مغزی که مقادیر قابل توجهی چربی را در خود دارد برای چاقی صورت مصرف می شود. دلایل دیگر اهمیت گردو برای چاقی صورت عبارتند از:


چاقی صورت و چربی سوزی در سایر اندام ها


وجود چربی در گردو تاثیر دوگانه ی مطلوبی بر بدن دارد. وجود چربی ها از یک طرف باعث چاق شدن و زیبایی صورت می شود، از طرفی می تواند چربی های ناخوشایند موجود در شکم و پهلو را بسوزاند. این مغز سوخت و ساز در بدن را افزایش می دهد و به این صورت می تواند چربی های اضافی را از بین ببرد.


چاقی در کنار زیبایی صورت


از دیگر عواملی که باعث اهمیت روزافزون گردو شده است وجود انواع ویتامین ها در این مغز است. این ویتامین ها باعث آبرسانی به پوست و نیز کاهش چین و چروک های موجود در صورت می شوند. ویتامین E، ویتامین B و ویتامین D از جمله ویتامین های موجود در گردو می باشند که همگی باعث شادابی، شفافیت و زیبایی صورت می شوند.
بنابراین خاصیت گردو برای چاقی صورت در کنار نقش آن در زیبایی و لطافت صورت از دلایل استفاده ی مدام افراد از این مغز می باشد.


پیشنهاد میکنیم از مقاله بهترین خشکبار برای درمان کم خونی چیست؟ دیدن کنید.




 

خرید آجیل

 





 

خرید خشکبار



تعداد نظرات : 0