لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

طرز تهیه شیرموز مقوی با مغزیجات آجیل

یکی از بیماری های شایعی که براثر کمبود و فقر مواد معدنی مثل آهن در بدن ایجاد می شود، کم خونی است که در آن، افراد مبتلا به ضعف،  خستگی، سرگیجه، بی حالی، خواب آلودگی و... می شوند. افرادی که اغلب در معرض کمبود املاح لازم برای بدن هستند باید مواد غذایی مقوی از جمله آجیل مصرف نمایند تا از بیماری های ناشی از کمبود این املاح در امان بمانند.
مغزیجات موجود در آجیل، یکی از مهمترین مواد مغذی محسوب می شود که در این زمینه نقش مفیدی را ایفا می کند. اما متاسفانه اغلب افراد به ویژه کودکان، از خوردن مغزیجات آجیل اجتناب می کنند از این رو پیشنهاد می شود، به عنوان جایگزین از معجون های مقوی که از ترکیب مغزیجات آجیل تهیه می گردند استفاده شود.
اکنون قصد داریم آموزش یک شیر موز متفاوت با مغزیجات آجیل را در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم. جهت فراگیری این آموزش شگفت انگیز، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.


مواد لازم برای تهیه شیرموز مغزیجات:

موز: 1 عدد
عسل: 1 یا 2 قاشق غذاخوری
شیر: یک لیوان 300 سی سی
پودر پسته: 2 قاشق غذاخوری
پودر گردو: 2 قاشق غذاخوری
پودر کنجد: 1 قاشق غذاخوری



مراحل تهیه ی معجون مغزیجات:


ابتدا پودر مغزیجات را ترکیب نمائید سپس پودر کنجد را به آن ها اضافه کنید و به خوبی مخلوط کنید.
در مرحله بعد شیر را به همراه موز های خورد شده درون مخلوط کن بریزد و حدود 5 دقیقه ترکیب نمائید.
پودر مغزیجات ترکیبی را به شیر موز اضافه نمائید و حدود 10 دقیقه با دور تند دستگاه، آن هارا مخلوط نمائید تا مایعی یک دست حاصل شود.
در نهایت عسل را براساس سلیقه ی خود نسبت به شیرین زیاد یا کم شیر موز خود، به مواد ترکیبی اضافه کنید و هم بزنید.(جهت خرید آجیل کلیک کنید)

کلام آخر:


مصرف این شیرموز متفاوت میتواند تاثیر بسزایی در تامین املاح لازم بدن افراد داشته باشد؛ بنابراین مصرف آن به تمامی افراد به ویژه کودکان و سالمندان که بیشتر در معرض فقر املاح مفید هستند، توصیه می گردد.
بهتر است برای خرید مغزیجات آجیل از نوع مرغوب و درجه یک، به فروشگاه های معتبر در سراسر کشور مراجعه نمائید.
همچنین میتوانید از وبسایت های معتبر همچون آجیل و خشکبار عابدینی اقدام به خرید اینترنتی آجیل یا خرید اینترنتی خشکبار نمائید.
هدف ما از تهیه ی مقاله فوق، آموزش یک شیر موز متفاوت با مغزیجات آجیل بود؛ امیدواریم که با مطالعه ی این مطلب اطلاعات مفیدی را به دست آورده و مورد استقبال شما کاربران گرامی واقع شده باشد.
خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه ی مقالات انتشار یافته از وبسایت آجیل و خشکبار عابدینی در اختیار ما قرار دهید تا با استفاده از آن ها، خدمات بهتر با کیفیت بالاتر عرصه نمائیم.



پیشنهاد میکنیم از مقاله طرز تهیه آجیل پلو خوشمزه مجلسی دیدن کنید.



 

خرید آجیل

 





 

خرید خشکبار



تعداد نظرات : 0