لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

خواص مصرف آجیل برای سالمندان(قسمت دوم)

همانطور که در مقالات منتشر شده ی قبل ذکر کردیم، مغزیجات موجود در آجیل از خواص فوق العاده ای برای بدن برخوردار است و میتواند تا حدود زیادی از شکل گرفتن بیماری های مختلف در بدن پیشگیری نماید. همچنین به عنوان نوعی مکمل عمل نموده وکمبود های املاحی بدن را تامین کند. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، به ادامه ی محتوای مقالات پیشین بپردازیم و اطلاعاتی در زمینه ی خواص فوق العاده آجیل برای افراد سالمند، در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم. پس جهت کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:


6 خواص فوق العاده آجیل برای افراد سالمند(قسمت دوم)


4) تسکین دردهای مفاصل افراد سالمند:


بهتر است افراد سالمندی که به صورت مداوم مبتلا به دردهای مفاصلی هستند، مغزیجات آجیل را مورد مصرف روزانه خود قرار دهند. مغزیجات آجیل میتواند تا حد ممکن از میزان التهاب های بدن و وزن بالا بکاهد که این دو مورد، مهمترین عوامل در زمینه ی درد های مفاصلی به شمار می روند. لازم است بدانید اغلب بیماری های مفاصلی همچون آرتروز مربوط به اضافه وزن می شود و در صورتی که فرد سالمند از مقدار ناچیزی اضافه وزن برخوردار باشد، دچار درد های مفاصلی می گردد. بنابراین باید علاوه بر مصرف مواد مغذی همچون مغزیجات آجیل، وزن خود را کاهش دهند تا از درد های مفاصلی مربوط به بیماری آرتروز در امان بماند. از فواید مصرف مغزیجات آجیل در این زمینه، میتوان به موارد زیر اشاره کرد:


• پیشگیری از تحلیل مفاصل
• ترمیم بافت مفاصل آسیب دیده
• پیشگیری و کاهش تورم و التهاب مفاصل


5) پیشگیری و کنترل بیماری دیابت نوع 2 در افراد سالمند:


مغزیجات موجود در آجیل علاوه بر تاثیر بسزایی که در کاهش وزن دارند، موجب کنترل میزان انسولین و گلوکز موجود در خون شده و از افزایش آن در بدن پیشگیری می نماید؛ در نتیجه همین امر، موجب کنترل بیماری دیابت نوع 2 در افراد سالمند می شود. همچنین لازم است بدانید جایگذاری مغزیجات آجیل در برنامه غذایی افراد سالمندی که از سلامت کامل برخوردار هستند، موجب پیشگیری از شکل گرفتن بیماری دیابت نوع 2 در بدن آنان می گردد.(جهت خرید اینترنتی آجیل کلیک کنید)


6) پیشگیری از شکل گرفتن انواع سرطان ها در افراد سالمند:


بهتر است بدانید یکی از مهمترین عوامل ایجاد انواع سرطان ها در بدن افراد، بالارفتن سن آن ها است؛ به گونه ای که افراد سالمند بیشتر از جوانان و میانسالان در معرض ابتلا به انواع سرطان ها هستند. مصرف مغزیجات آجیل تاثیر بسزایی در پیشگیری از شکل گرفتن انواع سرطان ها در بدن افراد سالمند دارد؛ بدین معنا سالمندانی که از مغزیجات آجیل در برنامه غذایی خود استفاده کرده و به صورت مداوم مورد مصرف خود قرار داده اند، کمتر از افراد سالمند دیگر در معرض ابتلا به تومور و انواع سرطان ها هستند و کمتر بر اثر این بیماری، جان خود را از دست می دهند. لازم است بدانید افراد سالمندی که مبتلا به بیماری سرطان هستند، میتوانند با مصرف مغزیجات آجیل آن را کنترل نموده و عوارض ناشی از آن را کاهش دهند.


کلام آخر:

آجیل ها، مغزیجات مفیدی هستند که جایگذاری آن ها در برنامه غذایی هر فرد در سنین مختلف، الزامیست؛ زیرا تا حد ممکن در زمینه ی پیشگیری از ایجاد انواع بیماری های مختلف در بدن، نقش موثری دارند.البته لازم به ذکر است شرط برخورداری از خواص این مغزیجات مفید، خرید نوع مرغوب و ارگانیک آن هاست؛ در غیر این صورت نه تنها برای بدن مفید نیست بلکه عوارض خطرناکی هم دارد. بنابراین بهتر است برای تهیه ی آجیل مرغوب و باکیفیت، به مراکز فروش معتبر در سراسر کشور مراجعه نموده و همچنین میتوانید برای خرید آسان و مطمئن، از وبسایت های معتبر همچون آجیل عابدینی استفاده کنید تا از آجیل مرغوب و باکیفیت بهره مند شوید. هدف ما از تهیه ی این مقاله دو قسمتی ، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی خواص آجیل برای افراد سالمند بود؛ امیدواریم که با مطالعه ی آن ها، اطلاعات مفیدی را به دست آورده و مورد استقبال شما کاربران گرامی واقع شده باشد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه ی مقالات منتشر شده از وبسایت آجیل عابدینی در اختیار ما قرار دهید تا با استفاده از آن ها، خدمات بهتر باکیفیت بالاتر عرضه نمائیم.


پیشنهاد میکنیم از مقاله املاح و ویتامین های موجود در خشکبار دیدن کنید.



 

خرید آجیل

 





 

خرید خشکبار



تعداد نظرات : 0