لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

درمان آرتروز با مصرف آجیل(قسمت دوم)

همانطور که در مقالات منتشر شده ی قبل ذکر کردیم، مغزیجات موجود در آجیل از خواص بالایی برخوردار هستند که یکی از مهمترین آن ها، موثر در زمینه ی بهبود بیماری آرتروز است. همچنین مصرف مغزیجات موجود در آجیل توسط افراد سالم، از شکل گرفتن انواع بیماری ها همچون آرتروز در بدن آن ها پیشگیری می نماید. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، به ادامه ی محتوای مقالات منتشر شده ی قبل بپردازیم و اطلاعاتی در زمینه ی معرفی مغزیجات مفید برای بیماری آرتروز، در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم. پس جهت کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:


آجیل موثر برای بیماری آرتروز:


از موثرترین مغزیجات موجود در آجیل که برای بیماری های مفصلی همچون آرتروز مفید واقع شده اند، عبارتند از:


• گردو:


ماده مغذی گردو، یکی از بهترین مغزیجات موجود در آجیل است که سرشار از اسیدهای چرب اشباع نشده مثل امگاها می باشد. همچنین دارای اسیدهای چربی به نام آلفالیپوئیک می باشد که نقش موثری در تامین انرژی لازم بدن دارد. بنابراین وجود اسیدهای چرب موجود در ماده مغذی گردو، موجب شده است که در صورت مصرف مداوم از آن، میزان التهابات بدن کاهش پیدا کند. همچنین نوعی ماده غذایی موثر در زمینه ی کنترل میزان کلسترول، کاهش میزان استرس و اضطراب و کنترل فشار خون می باشد. مصرف گردو توسط افرادی که از سلامت کامل برخوردار هستند، میتواند تاحد ممکن از شکل گرفتن بیماری های مفصلی همچون آرتروز پیشگیری نماید. در صورتی که این ماده مغذی توسط افراد مبتلا به بیماری آرتروز مصرف گردد، موجب کاهش روند آن در بدن آن ها می شود.


• پسته:


اضافه وزن، یکی از مهمترین دلایل ایجاد بیماری آرتروز در بدن است؛ بدین گونه که با افزایش وزن، میزان تحمل غضروف ها و مفاصل بدن کاهش پیدا کرده و در نهایت دچار تخریب می گردند. یکی از بهترین مغزیجات آجیل که در این زمینه مفید واقع شده است، پسته می باشد. این نوع ماده مغذی تاثیر بسزایی در کاهش سرعت غذا خوردن دارد. همچنین با مصرف پسته در طول روز، فرد کمتر احساس گرسنگی پیدا می کند و در نهایت، موجب پیشگیری از پرخوری می شود.جالب است بدانید املاح موجود در پسته، نوعی داروی شفا بخش برای بیماری آرتروز محسوب می گردد؛ به طوری که میزان استحکام استخوان ها را افزایش می دهد و موجب کاهش روند آن در بدن می شود.(جهت خرید آنلاین آجیل کلیک کنید)


• بادام زمینی:


از مغزیجات موجود در آجیل که از پروتئین بالایی برخوردار است، بادام زمینی می باشد. این نوع ماده مغذی حاوی مواد معدنی می باشد که برای بهبود بیماری آرتروز و کاهش روند آن موثر واقع شده است. کلسیم موجود در بادام زمینی، موجب تقویت و افزایش میزان استحکام مفاصل شده است. بهتر است بدانید بادام زمینی نقش مهمی در زمینه ی کاهش وزن دارد؛ بنابراین افرادی که مبتلا به آرتروز هستند و قصد کم کردن وزن به منظور کاهش میزان فشار روی مفاصل خود را دارند، میتوانند از این ماده مغذی به صورت مداوم و روزانه استفاده نمایند. یکی از مهمترین مزایای مصرف بادام زمینی، کنترل میزان قند خون است.


• بادام درختی:


فیبر موجود در ماده مغذی بادام، موجب کنترل وزن میگردد و از افزایش آن تا حد زیادی پیشگیری می نماید. بنابراین افرادی که از سلامت کاملی برخوردار هستند، میتوانند با مصرف بادام از افزایش وزن خود پیشگیری کرده و همچنین از شکل گرفتن بیماری آرتروز در بدن خود جلوگیری نمایند. همچنین افرادی که مبتلا به این نوع بیماری هستند، میتوانند مانع از افزایش وزن خود شوند تا فشار بالایی به مفاصل آن ها وارد نشود. امگای موجود در بادام، موجب شده است که در زمینه ی کاهش التهاب های ناشی از بیماری آرتروز پیشگیری های لازم انجام شود. ویتامین E موجود در بادام درختی، موجب افزایش قدرت مفاصل و ماهیچه ها می گردد که همین امر تاثیر بسزایی در پیشگیری از شکل گرفتن بیماری های مفاصلی مثل آرتروز در بدن دارد.


کلام آخر:


بهتر است برای خرید آجیل، نزد فروشگاه های معتبر در سراسر کشور مراجعه نمائید تا از نوع مرغوب و با کیفیت آن بهره مند شوید. همچنین میتوانید برای خرید آسان و مطمئن،از خرید اینترنتی وبسایت های معتبر همچون آجیل خشکبار عابدینی استفاده نمائید تا از آجیل با کیفیت و درجه یک بهره مند گردید. هدف ما از تهیه مقاله فوق، معرفی آجیل مفید برای بهبود و کاهش روند بیماری آرتروز بود؛ امیدواریم که با مطالعه ی آن ها اطلاعات مفیدی را به دست آورده و مورد استقبال شما کاربران گرامی واقع شده باشد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را به منظور ارائه خدمات بهتر با کیفیت بالاتر در اختیار ما قرار دهید.


پیشنهاد میکنیم از مقاله آشنایی با آجیل 7 مغز دیدن کنید.




 

خرید آجیل

 





 

خرید خشکبار



تعداد نظرات : 0