لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

درمان کم خونی با مغزیجات آجیل(قسمت دوم)

همانطور که در مقالات منتشر شده ی قبل گفتیم، مغزیجات آجیل علاوه بر طعم خوشمزه ای که دارند، حاوی انواع ویتامین و املاح می باشند که میتوانند برای درمان و کاهش روند برخی از بیماری ها موثر واقع گردند. از مهمترین خواص درمانی مغزیجات آجیل، پیشگیری و درمان بیماری کم خونی است؛ به گونه ای که برخی از آن ها حاوی املاح و ویتامین هایی می باشند که تاثیر بسزایی جهت درمان و بهبود این بیماری دارد. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، به ادامه ی محتوای مقالات منتشر شده ی قبل بپردازیم و اطلاعاتی در زمینه ی معرفی مغزیجات مفید آجیل برای بهبود و درمان بیماری کم خونی در اختیار شما قراردهیم؛ پس جهت کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:


درمان کم خونی با مغزیجات آجیل(قسمت دوم)


گردو:


گردو انباشته از مواد مغذی می باشد که در تولید و افزایش میزان هموگلوبین خون نقش مهمی را ایفا می نمایند. همچنین علاوه بر تولید هموگلوبین خون، از شکل گرفتن اغلب بیماری ها در بدن پیشگیری می کنند. بنابراین بهتر است از مغز گردو در برنامه غذایی روزانه خود استفاده نمائید تا علاوه بر برخورداری از خواص آن، از بروز بیماری های مختلف در بدن خود مثل کم خونی پیشگیری کنید.


فندق:


مغز فندق همچون دیگر مغزیجات آجیل حاوی عناصر مفیدی از قبیل آهن، کلسیم، فسفر و... است . همچنین وجود انواع ویتامین ها در این ماده مغذی باعث محبوبیت آن شده است. افرادی که مبتلا به بیماری کم خونی و کمبود املاح آهن هستند، میتوانند با مصرف مغز فندق به صورت مداوم موجب درمان آن شوند. البته لازم به ذکر است مصرف بیش از حد فندق باعث ایجاد اختلال در فشار خون شده و در برخی مواقع افزایش آن را به همراه دارد؛ بنابراین بهتر است حتی در استفاده از مواد مغذی هم افراط نکنید!


پسته:


وجود ماده معدنی پتاسیم، آهن وهمچنین ویتامین گروه B12 در مغز پسته، باعث شده است برای بهبود و کاهش روند بیماری کم خونی به عنوان نوعی داروی شفابخش عمل کند.


تخمه کدو:


از پرطرفدارترین نوع آجیل، تخمه کدو است. این نوع تخمه علاوه بر طعم بی نظیری که دارد، در زمینه های متفاوتی از بدن نقش دارد و میتواند به عنوان نوعی ماده مقوی عمل کند. از مهمترین خواص تخمه کدو، پیشگیری و درمان کم خونی می باشد؛ به طوری که این نوع تخمه انباشته از عنصر آهن است که همین امر باعث موثر واقع شدن آن در این زمینه شده است.


بادام هندی:


بادام هندی یکی از مغزیجات پرطرفدار آجیل می باشد که علاوه بر فواید بی نظیری که دارد، از طعم و مزه ی خاصی برخوردار می باشد؛ در نتیجه باعث جذب علاقه عموم مردم به خود شده است. افرادی که مبتلا به بیماری های مفاصل همچون آرتروز، پوکی استخوان و... برخوردار هستند، میتوانند با مصرف بادام هندی موجب کاهش روند آن ها شوند. لازم به ذکر است بادام هندی برای کسانی که مبتلا به کمبود آهن و کم خونی هستند، نوعی دارو به شمار می رود.


کلام آخر:


بهتر است بدانید شرط برخورداری از خواص ارزشمند مغزیجات آجیل، استفاده از نوع مرغوب و ارگانیک آن است؛ بدین معنا که مغزیجات کهنه و تاریخ گذشته نه تنها فاقد خواص هستند، بلکه حاوی عوارض خطرناکی برای بدن می باشند.(جهت خرید آنلاین آجیل کلیک کنید) بنابراین بهتر است برای خرید اجیل مورد نیاز خود، نزد فروشگاه های معتبر در سراسر کشور مراجعه نمائید. همچنین میتوانید از وبسایت های معتبر همچون آجیل و خشکبار عابدینی استفاده نموده و اقدام به خرید آنلاین آجیل مورد نیاز خود نمائید. هدف ما از نشر این مقاله دو قسمتی، ذکر خواص مغزیجات آجیل برای پیشگیری و درمان کم خونی بود؛ امیدواریم که با مطالعه ی آن ها اطلاعات مفیدی را به دست آورده و مورد استقبال شما کاربران عزیز واقع شده باشد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را به منظور ارائه خدمات بهتر با کیفیت بالاتر در اختیار ما قرار دهید.

پیشنهاد میکنیم از مقاله مغزیجات آجیل، بهترین گزینه برای میان وعده روزانه دیدن کنید.



 

خرید آجیل

 





 

خرید خشکبار



تعداد نظرات : 0