لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

کدام آجیل برای چاقی صورت مناسب است؟(قسمت دوم)

همانطور که در مقاله قبلی گفته شد خرید آجیل و مصرف آن برای چاقی صورت بسیار مفید است و تاثیر خوبی بر پر شدن صورت و جوان ماندن پوست دارد. گردو، پسته، بادام و فندق ازجمله آجیل های هستند که برای چاقی صورت مصرف می شوند. امیدواریم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.


معرفی آجیل های مناسب چاقی صورت(قسمت دوم)


بادام


بیشتر چربی های موجود در بادام، چربی های تک غیر اشباع بوده و همچنین سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بیشترین شهرت بادام در داشتن مقدار فراوان ویتامین E است. این ویتامین، یکی از مهم ترین موارد در سلامتی و زیبایی پوست صورت است. ویتامین ای با گشاد کردن رگ های خونی، خونرسانی را به پوست صورت افزایش داده و می تواند در پر شدن گونه ها و شادابی پوست موثر باشد. پروتئین و سایر مواد مغذی موجود در بادام به شرح زیر است:


 پروتئین: ۲۱.۱۵ گرم
 چربی: ۴۹.۹۳ گرم
 کربوهیدرات: ۲۱.۵۵ گرم
 فیبر: ۱۲.۵۰ گرم
 ویتامین E: 25 میلی گرم


فندق


فندق با طعم خاص خود، جایگاه ویژه ای در بین سایر مغزها دارد. احتمالا این دانه آجیل برای چاقی صورت بیشتر موثر باشد، چون علاوه بر چربی های غیر اشباع، دارای چربی های اشباع نیز است. مواد مغذی موجود در این مغز به ترتیب زیر است:


پروتئین: ۱۴.۹۵ گرم
چربی: ۶۰.۷۵ گرم
کربوهیدرات: ۱۶.۷۰ گرم
فیبر: ۹.۷ گرم


این پروتئین و چربی باعث می شود، که فندق در بین انواع مغزهای آجیل، بیشتر شبیه گردو باشد. علاوه بر مغزهای گفته شده، بادام هندی نیز یکی از انواع آجیل برای چاقی صورت به حساب می آید.


خوردن منظم آجیل برای چاقی صورت معجزه می کند


مطالعات نشان داده اند، که خوردن آجیل به طور منظم، باعث افزایش وزن کلی بدن نمی شود، حتی افرادی که از رژیم های غذایی سخت پیروی می کنند، می توانند با خوردن منظم آجیل از لاغری بیش از اندازه صورت خود جلوگیری کنند، چرا که از دست دادن چربی های صورت، باعث شل شدن پوست صورت نیز می شوند. چندین تحقیق معتبر نشان می دهد، که مصرف آجیل می تواند چربی سوزی و کالری سوزی، در افراد دارای اضافه وزن یا چاق را افزایش داده و از انباشته شدن چربی اضافی در قسمت های شکم و پا بدن جلوگیری کند.
در بین انواع راه های افزایش وزن صورت، آجیل برای چاقی صورت یک پیشنهاد ویژه است، که علاوه بر پر شدن صورت و گونه، از بروز بسیاری از بیماری های پوستی و سایر بیماری ها نیز جلوگیری می کند. مغزهای آجیل علاوه بر مواد مغذی گفته شده، سرشار از انواع ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها هستند. در واقع مغزها جز غذاهای کامل و طبیعی هستند، که می توانند منبع غنی از انواع مواد مغذی را برای بدن شما فراهم آورده و در افزایش وزن و چاقی صورت موثر باشند.


پیشنهاد میکنیم از مقاله آشنایی با خواص انواع تخمه ها(قسمت اول) دیدن کنید.




 

خرید آجیل

 





 

خرید خشکبار



تعداد نظرات : 0