لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

خواص مصرف گردو در ورزش بدن سازی

گردو یکی از آجیل های بسیار مقوی و انرژی زا می باشد که مصرف آن به تامین مواد معدنی و مواد مغذی مورد نیاز بدن کمک می کند. این ماده غذایی بر خلاف ظاهری که دارد، به تنظیم چربی خون بدن کمک می کند، در نتیجه از انباشته شدن چربی و کلسترول در بدن جلوگیری می کند. در اینجا قصد داریم به زمان استفاده گردو در بدنسازی بپردازیم و همچنین خواص آن برای بدن و …. بیان خواهیم کرد.
همان طور که گفته شد گردو به تنظیم چربی بدن کمک می کند و از انباشته شدن آن جلوگیری می کند. این ماده غذایی سرشار از آنتی اکسیدان ها می باشد در نتیجه با سلول های بیگانه مبارزه می کنند و مانع از ورود آن ها به بدن می شوند.
از دیگر مزیت های گردو می توان به میزان کالری موجود در آن اشاره کرد. مصرف آن به تامین انرژی بدن کمک می کند. در نتیجه بهترین زمان مصرف گردو در بدنسازی ، قبل از شروع تمرین می باشد. مصرف گردو قبل از انجام تمرین به تامین انرژی مورد نیاز بدن کمک می کند، همچنین باعث افزایش سوخت و ساز بدن می شود.(جهت خرید آنلاین آجیل کلیک کنید)


نحوه استفاده از گردو در بدنسازی


گردو یکی از خوراکی هایی می باشد که در بدنسازی و افزایش حجم عضلات بدن توسط ورزشکاران مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده غذایی، ماده ای کاملا طبیعی می باشد که به افزایش حجم عضلات کمک می کند.
برای استفاده از این ماده غذایی می توانید آن را به تنهایی مورد استفاده قرار دهید، همچنین می توانید با سایر مواد غذایی استفاده کنید. به عنوان مثال


 استفاده از گردو به همراه صبحانه:


می توانید صبح چند عدد گردو را با صبحانه خود میل کنید.
اگر رژیم غذایی شما به گونه ای است که صبح قبل از هر چیزی باید سالاد میل کنید، می توانید چند عدد گردو را آسیاب کنید و آن را به سالاد اضافه کنید و سپس میل کنید.


مصرف گردو با سایر نوشیدنی های مجاز:


اگر رژیم غذایی شما به گونه ای است که در مصرف نوشیدنی های سالم مجاز هستید، می توانید گردو پودر شده را با شیر، آب میوه و … ترکیب کنید و سپس میل کنید.


کلام آخر


بهترین زمان مصرف گردو در بدنسازی، قبل از تمرین می باشد. مصرف گردو قبل از تمرین به تامین انرژی مورد نیاز بدن کمک می کند. می توانید گردو را به تنهایی و با سایر مواد غذایی استفاده کنید. از همراهی شما سپاسگزاریم!


پیشنهاد میکنیم از مقاله خواص مصرف بادام برای ورم معده دیدن کنید.



 

خرید آجیل

 





 

خرید خشکبار



تعداد نظرات : 0